2/11/2014

HARDCORE FASHION MODEL

2010
2011
2012
2013
Mõtlesin, et näitan teile tükikese ajalugu, kuna aeg on juba varsti seal maal, et saab täis mu viies aasta Kirke modelliks olemisest. Korralik juuksevärvide kompott on see ka!
Olin ma ometi ju 10. klassis, kui esimest korda laval käisin, aga kui aus olla, siis ainus asi, mis võrreldes sellega muutunud on, on see, et lavahirm on kadunud, aga kõnnin ma ikka nagu üks korralik grumpy cat. Mida kõike me sõbrannade jaoks ei teeks! Muidugi eelmine aasta läks mul kindlasti paremini kui eelnevatel aastatel, ju ma ikka andsin endast rohkem, kuna kandsin esimest korda elus ja laval 20 cm tikk-kontsi. Palvetasin iga sammuga, et ma oma luid ei murraks ja eneseväärikust ei kaotaks!
Aga, mis ma muud öelda oskan, kui igavesti toredad 4 aastat on olnud, väga palju hulle mälestusi ja kostüüme on selga pandud.
See aasta avame oma juubeli pauguga 15. märtsil Paide Kultuurikeskuses MoeP.A.R.K'il. Vana hea kevade kuulutaja on juba mõne nädala pärast siin!

CHEEKS!

No comments:

Post a Comment