6/19/2014

don't look back into sun

Pictures: Kaisa Sakarias
 Models: Me and Mark
MUA: Me

Ma pole nii kaua postitanud. See ongi minu postituste esimene lause!!
Mu elus on hetkel suured muutused juhtumas, ja seda kuni sügiseni, millega kaasnevad mõningased kriisid ja ebakindlustunne. Aga lõpuks olen küll otsustanud, et mida rohkem ma oma mugavustsoonis mõnusalt päikest võtan ja smuutisid joon, seda vähem ma edasi liigun. Ja edasi liikuda on vaja. Mõnest asjast eemale, teise asja suunas. Ma kahtlen muidugi palju, kahjuks, aga oma aju ma peatada ei oska ja pean lihtsalt need võitlused oma peas maha pidama. Küll kõik paika loksub. Kõik lihtsalt peab paika loksuma lõpuks, kui ei, siis ei ole ka lõpp.
Suve on küll vähe olnud. Ega see kliima ongi omadega vist selle viimase aasta jooksul veidike nihu olnud. Mulle tundub, et detsembris oli ka soojem kui nüüd viimaste päevade jooksul. Eriti hullumeelne oli üleval olev shoot. Tingimused olid nii kohutavad, et ma üldse imestan, et mõned pildid ikka tulid. Muidugi tänu suurepärasele Kaisale. Meie tõusev staar!
Hetkel teen praktikat ühe tuntud eesti disaineri juures. See oli parim valik, mida ma üldse teha sain, mul on selline tunne, ja ma olen nii õnnelik, et sinna sain! Ma naudin iga hetke, tõsiselt. Kõik on nii huvitav ja ma saan nii palju asju teha, mida ma varem teinud pole!! Ma olen nii tänulik, et mulle see võimalus anti! Kunagi kirjutan teile rohkem detailselt, mille kõigega ma hakkama olen saanud!

CHEEKS!

2 comments:

  1. oh, pildid kinnitavad, et oled jätkuvalt punapea :) ma alguses mõtlesin, et läksid emokidiks tagasi :D

    ReplyDelete