7/14/2014

Praktiik

Issand jumal, nüüd tuli küll pikk vahe sisse. Seega oleks täiega paslik alustada lausega: ma pole nii kaua postitanud!
Üle-eelmises postituses mainisin, et teen praktikat ühe tuntud eesti disaineri juures... kelleks oli Pohjanheimo!  Praktika on nüüdseks tehtud ja ausalt öeldes on mul nii-nii hea meel, et ma seal ära käisin ja kõiki neid asju teha sain. Üleval siis natuke pilte asjadest, millest ma osa sain võtta. Minu jaoks on ta hetkel tõesti Eesti mõistes kõige lahedama stiiliga disainer, hinnad on tõepoolest kogu töö väärilised ja nüüd ma mõistan palju rohkem, miks mõni asi mõnda moodi ikkagi on. Kindlasti tsekake ta töid, kui veel näinud pole!
Kui ma veel enne kõvasti kahtlesin, et kas see eriala või üldse mood on midagi, mis mind elevile ajaks, siis seal veedetud aja jooksul olin ma pidevalt nii ekstaasis, et see on lihtsalt võimatu, et ma täiesti valel erialal olen. Lihtsalt igal õhtul olin ma pigem energiline ja positiivselt lainestatud, mitte väsinud ja tülpinud nagu tavaliselt. Seega ehk on isegi lootust! Tuleb vaid õige koht ning õiged inimesed üles leida ja ma suht usun, et ma olen teel sinnapoole, kus mu koht on.
Viimase nädala veetsin ma tõega suve nautides ja vabalt võttes. Nii tore oli jällegi kõiki inimesi näha ja rääkida maast ja ilmast ja kõigest, mis juhtunud on. Ja juhtunud on selle aastaga küll väga palju, ma olen tõesti väga tänulik, et ma just siin hetkel olen koos kõigi nende inimestega!!
Läheb juba liiga magusaks.

Olge ilusad edasi!

CHEEKS!

No comments:

Post a Comment