10/29/2014

life update

Mul on nii kahju, et mul pole siin kaamerat. Kõik saaks palju ilusamini üles pildistatud! Aga peab hakkama saama sellega, mis on. Seda olen päris palju siin õppinud.
Juba järgmised kolm nädalat on möödas ning jällegi üks projekt lõpetatud. Seekord oli selleks Michael Korsi aksessuaaride projekt. Michael Kors sponsoreeris seda projekti nahkade ja originaal metalljublakatega. Eestis sellist asja juba ei juhtu! Samuti valitakse meie kursuselt kuus inimest, kelle tööd MK-le saadetakse ja seejärel valitakse üks välja, kes saab nende juurde New Yorki kaheks nädalaks praktikale. Ma endale väga ei panusta ja tahaks koti ka enda kätte jätta, kuna see oli ikka üsna tülikas ettevõtmine ja ühte sõrmeotsa ei tunne siiani!!! Aga ma jäin tohutult rahule oma kotidisainiga! Ei pea end suureks aksessuaaride tegijaks ega nahaga töötajaks, aga lõpptulemus mulle meeldis.
Ma tunnen, et ma olen väga-väga palju siin nende kahe kuu jooksul arenenud. Eriti tehniliselt küljelt. Ma olen saanud umbes kolm korda rohkem praktiseerida õmblemist ja seda enda peaga, mitte keegi ei näita sulle millimeetri pealt ära, mida sa tegema pead. Ma lihtsalt arvan, et see, mida ma need kaks aastat EKAs olen teinud, on olnud ääretult hea alus sellele kõigele, mis ma siin teen, ent ma tunnen ka seda, et ma ei arene seal nii palju kui võiks ja lihtsalt siblin ühe koha peal. Tundub, et õppemeetodid ei soodusta kuidagi seda.
Mu aeg siin Edinburgis on aina vähemaks jäämas ja ütleme ausalt viimane aeg kõike maksimaalselt kogeda! Edinburg on küll nii armsaks saanud.
Sõbrad, ma loodan, et teil ka seal kõik ilusti läheb!

CHEEKS!

6 comments:

  1. Sa oled ikka jube kaval tüüp, lisad valmis kotist mustvalge pildi :D :D :D ÄKKI MA TAHAN TEADA MIS VÄRVI SEEE ON?"????!?!?! :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sellest eelmine pilt on värviline, Lona :D!

      Delete
    2. Seda ei saa ka usaldada! :D

      Delete
    3. See on helesinakas hall! :)

      Delete
    4. Nonäedsiis, ma oleks arvand et helesinine :S :D

      Delete